مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ

2. درباره‌ی رقبا و رقابت با آنها تحقیق نمائید
یک    سئو در مشهد   ورقه محرمانه (Private Browsing) در مرورگر خویش گشوده نمایید تا داده ها جستجوهای شما در مرورگر و گوگل تصویب نشوند. آن‌گاه مسئله مربوط به مقاله و محتوای خویش را در گوگل کاوش نمایید. به غیر از یکسری آیتم اولیه که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords می باشند، 10 گزینه بعدی به عبارتی رقبای شما میباشند! وارد صفحه ها آن‌ها گردیده و به چک آنان بپردازید. غرض جستجوی خویش را نقاط ضعف و نقاط قوت آن‌ها قرار دهید تا با کشف کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات شبیه خودداری کرده و از نقاط قوت آنان الگوبرداری درست نمایید.

برای شناخت بیشتر دراین باره، نوشته ی علمی 9 نکته دقیق برای آنالیز وبسایت رقبا را بخوانید!


3. شایسته ترین محتوای ممکن را ساخت‌و‌ساز فرمایید
تعیین و نگارش محتوای شما احتمالاً دشوارترین و در عین اکنون مهم‌ترین فرایند برای کسب توفیق دراین مورد خواهد بود. با اعتنا به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، درحال حاضر دست شما برای نگارش مطلبی جامع و بی نقص گشوده خیس میباشد. مقایسه های خویش را بیشتر فرمائید. وب سایت ها و مطالب شبیه را با تمرکز بیشتری بازبینی نمایید تا هر خلاء ممکن در آنها را در عمل خویش پوشش دهید. اصلی وجود ندارد که مقاله شما چه موضوعی داراست و در چه جایگاهی برای مثال بلاگ، شیت اجتماعی، کاغذ تجاری، ورقه تولیدات و ... منتشر میگردد، مهم‌ترین نکته این میباشد که محتوای متن شما آنقدر عالی و بدون نقص باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای شبیه از تارنما های دیگر مقایسه کرد. این آیتم خیر صرفا برای یوزرها بسیار اساسی میباشد، بلکه از لحاظ گوگل نیز امتیاز بالایی به دنبال داراست.

بیشتر بخوانید: 3 درس اصلی که می بایست در ساخت محتوا حافظه بگیرید


4. از واژه و کلمه کلیدی تعیین گردیده در تیتر شیت استعمال فرمایید
کلمه و واژه کلیدی شما بایستی در تیتر برگه مصرف شود. ولی یک نکته دیدنی دراین باره وجود داراست. در شرایطی که واژه کلیدی انتخابی شما بیشتر از یک کلمه و واژه (بیشتر از یک قسمت) باشد، لزومی به تایپ کردن بخشها کنار همدیگر وجود ندارد. این یعنی ترتیب حضور پشت هم این کلمه ها الزامی وجود ندارد. اگرچه توصیه میکنیم جهت بغرنج نشدن تیتر و بی آلایش خیس بودن آن، اینگونه کاری نکنید؛ البته در صورتی بدون چاره بدین فعالیت شدید نگران نباشید.

نکته قابل توجه بعدی دراین باره استعمال مثلا بندی و کلمه ها کوتاه و در عین درحال حاضر جالب و خواندنی میباشد. کوشش فرمایید از مبالغه کردن پرهیز کنید ولی تحریک کردن شم فضولی یوزرها هیچ اشکالی ندارد. به عنوان مثال تارنما پر اسم و رسم PTMoney.com برای یک کدام از نوشته ی علمی هایی که درباره ی فراگیری درآمدزایی است، از عنا وین تکراری و کلیشه ای مثل "فراگیری درآمدزایی بیشتر برای شما" اجتناب نموده است و با جزئی خیس کردن روایت این تیتر را به "50 طریق برای درآمدزایی بالا" تغییر‌و تحول داده میباشد. همین تغییر و تحول کوچک قریه ها و صد ها مخاطب را مشتاق به کلیک کردن و تلاوت محتوای آن می نماید.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 12:12

 

مار وب سایت builtwith

 

ولی   سئو در مشهد   خب آمار تارنما builtwith نشانه می دهد که فعلا سیستم رئیس محتوای وردپرس به یاری پلاگین ووکامرس، دوستداشتنی ترین CMS برای فعال‌سازی مغازه میباشد. بعداز آنهم به ترتیب سیستم های شاپیفای، مجنتو و پرستاشاپ قرار گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا می بایست از سیستم مدیر محتوا به کار گیری کنیم؟

 

 

 

 

 

 

 

تحت عنوان نصیب انتها نوشته‌ی‌علمی، می خواهم گریزی هم بزنم به مزایای سیستم های رئیس محتوا و به شما توضیح بدهم که چرا به کارگیری از آنان تعیین عاقلانه ای میباشد:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1_ بی نیازی نسبت به کدنویسی

 

درصورتی که تا الان نیم نگاهی هم به یادگرفتن های نرم افزار نویسی انداخته باشید، می دانید که حقیقتا این جهان خیلی پهناور و اما سردرگم کننده میباشد. اولی مزیت سیستم های مدیر محتوا این میباشد که شما‌را نسبت به کدنویسی غنی میکند و اذن می دهد با کمترین دردسر یک تارنما داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 12:36

تکنیک های برتر بهینه سازی کلاه سپید
نکته مهمی که   سئو در مشهد   در این مورد وجود دارااست این میباشد که شما بایستی بدانید تکنیک های سئو کلاه سپید دقیقا چه کاری ایفا داده و اینکه چه طور می اقتدار آنها‌را در کنار هم به عمل پیروزی تا سرعت بهبود رنک وبسایت ارتقاء خیر و خوبی داشته باشد.

white hat سئو چه است,فراگیری seo,یادگرفتن بهینه سازی کلاه سپید

حق تقدم بندی کیفیت محتوا
همانگونه که میدانید، محتوا یکی مهم ترین و بزرگترین قسمت های seo تارنما به‌حساب می‌آید. برای موتورهای کاوش برای مثال گوگل، اهمیت متعددی داراست که صفحه ها تارنما شما دارنده محتواهای باکیفیتی باشند و بتوانند به نیکی پاسخگوی نیازهای یوزرها باشند. اهمیت محتوا در سیستم مرتبه بندی گوگل به گذر زمان مجال در حالا ارتقاء میباشد.

ایجاد محتوایی که قیمت بالایی داشته باشد، مستلزم استعمال اصول فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد. به طور طبیعی این گزینه امری معمولی نبوده و نیاز به سعی فراوان و فراگیری های متعددی داراست. گوگل فاکتورهای پایین را درباره ی محتوای وب سایت های گوناگون، گزینه محاسبه قرار می‌دهد:

ارتفاع متن
تیتر نوشته‌علمی
چگونگی توزیع لغات کلیدی
پیوند های داخلی و انکسر تکست ها
عمر محتوا
یکی‌از مهم ترین تکنیک های کلاه سپید در زمینه ی ساخت‌و‌ساز محتوا این میباشد که اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که محتوایی زمان بر، دارای ربط و دارنده منابع دارای اعتبار داشته باشید. هر فرصت که قصد ایجاد محتوا داشتید، بایستی مطمئن گردید که داده ها شما دستکم در‌حد 1000 کلمه و واژه باشد. گوگل برای این مجموعه از محتواها، بها بالایی در حیث می‌گیرد.

دیدنی و دارای اعتبار بودن محتوا یکی‌از دیگر از تکنیک های کلاه سپید است. چنانچه بتوانید محتوایی دیدنی ساخت نمائید، به طبع در خصوص به شما در جذب پیوند برای سایتتان یاری متعددی خواهد کرد. شما بایستی تمرکز خویش را بر روی آن تیم از محتواهایی بگذارید که با مجال هم اکنون، رابطه نیکی داشته باشند. با این حالا، حتی شایسته ترین محتواها هم ممکن میباشد که یک سری ماه ارتفاع بکشد تا مرتبه خیر در SERP ها کسب نمایند.

رضایت مخاطب
با تحلیل عصر های متعدد، یادگرفتن seo کلاه سپید، بدین نکته می رسیم که رضایت استفاده کننده می بایست یکی‌از هدف ها مهم شما باشد. گوگل همگی این دشوار گیری ها و فاکتورهای مرتبه بندی را به‌این ادله به عمل گرفته میباشد که بتواند شایسته ترین نتیجه ها را برای یوزرها به اکران در بیاورد.

برای توفیق دراین مورد پیش از هر چیزی بایستی بدانید که user intent یا این که به عبارتی غرض مخاطب به چه شکل میباشد. به طور طبیعی در شرایطی‌که شما بدانید که یوزرها به چه انگیزه به تارنما شما می‌آیند و بیشتر رغبت دارا‌هستند که چهه مطالبی را در صفحه های شما مشاهده نمایند، میتوانید تلاش خویش را مطابق با مقصود استفاده کننده بهبود داده و در‌پی آن سکو تارنما خویش را در میان رنک های برتر گوگل قرار دهید.

تمرکز بر mobile-friendly بودن صفحه ها تارنما
بر طبق نکات فراگیری بهینه سازی کلاه سپید، درصورتی که صفحه ها وبسایت خویش را برای تلفن های همدم با صرفه نکرده اید، از رقبایتان به شدت عقب ما‌نده اید. گوگل برای او‌لین در سال 2016 تاکید خویش بر با صرفه بودن وبسایت برای تلفن های همدم را به طور قانونی ذکر کرد.

به‌این شکل که یوزرها می بایست بتوانند که به عبارتی محتوایی که در دسکتاپ خویش مشاهده می نمایند را بتوانند به به عبارتی کیفیت در تلفن های یار خویش نیز داشته باشند. از آن جایی که به گذر زمان مجال، یوزرها تلفن های هم پا بیشتر می‌شود، تمرکز بر روی این تکنیک کلاه سپید، از اهمیت بسیار متعددی شامل است.

درحال حاضر وقتشه! اینو بخون: 6 طرز کارآمد برای بهبود بهینه سازی محلی
سفارش تالیف کننده این میباشد که اولیه نوشته‌علمی بالا را خوانده و آن گاه ادامه این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 177 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 16:27

تکنیک های seo کلاه سپید
نکته مهمی که دراین مورد وجود داراست این میباشد که   سئو در مشهد  شما می بایست بدانید روند seo کلاه سپید دربرگیرنده چه مراحلی می‌شود؟

و اینکه چه طور می اقتدار آن‌ها‌را در کنار هم به فعالیت موفقیت تا مرتبه وب سایت شما در حاصل کاوش بهبود یابد

پیاده سازی استراتژی seo
ازمهمترین دلایلی که کسب وکار ها بعضی با باخت روبه رو میشوند می شود به نداشتن استراتژی براساس هدف ها بازاریابی و تجاری اشاره نمود

seo تاثیر بسیار متعددی بر روی هدف ها تجاری شرکت های داراست ولی به تنهایی نمی تواند غرض یک کمپانی باشد و هیچ شرکتی در اولِ عمل نباید مقصود تجاری خویش را سکو تصاحب کردن روی لیست وقت گیر از کلمه ها کلیدی قرار دهد

بطورمثال یک مغازه اسباب پزشکی را در حیث بگیرید، مقصود تجاری درست برای این مغازه احتمالا “ارتقاء فروش آنلاین تولیدات” و “دستیابی به مشتریان حقیقی فضای اینترنت” خواهد بود.

غرض تجاری این کسب‌و‌فعالیت “ارتقاء فروش محصول ها” بیرون از محدوده فیزیکی این مغازه میباشد.

در آغاز صاحبان این کسب وکار کوشش می نمایند تا با کشف کردن مخاطبان بیشتری، سرویس ها خویش را به آنها معرفی ،و آن ها را بعنوان مشتری جذب ، و محصول ها بیشتری را هم به فروش برسانند.

برای این مراد عمل‌های بازاریابی ‌ای مثل معرفی و دوراندیشی از مارک که به یافتن مخاطبان نو یاری دهد؛

بعداز اینکه با هدف ها تجاری آشنا شدیم سراغ هدف ها بازاریابی میرویم.

در‌این مرحله مهم ترین کار‌هایی که به آشنایی بهتر مارک ما به وسیله مشتری سبب ساز میگردد را دنبال میکنیم.

راهنمای تحقیق و شناسایی عبارات کلیدی گرانبها
پیش از آغاز هرکاری می بایست در باب کلمه ها کلیدی غرض کسب وکار خویش به تحقیق و کاوش بپردازید

آنالیز کلمه ها کلیدی به شما امداد می نماید تا علاوه بر اینکه استراتژی عمل و ساختار محتوایی خویش را معلوم میکنید می تواید داده ها اصلی از شیوه کاوش یوزرها در گوگل و واحد سنجش رقابتی که در آن کلمه و واژه وجود دارااست به دست بیاورید

درین مرحله تفاوتی آشکار در میان seo کارکلاه سپید و کلاه سیاه وجو داراست.

seo فعالیت کلاه سپید در پی کلمه و واژه ای برای وبسایت خویش میشود که کمترین رقابت را داشته باشد و بیشترین ترافیک را برای وبسایت تولید نماید

ولی از طرفی بهینه سازی عمل کلاه سیاه پیرو کلمه و واژه ای میباشد که بیشترین ترافیک را برای وب سایت ایجا میکند ولی هیچ ارتباطی با مسئله وب سایت ندارد

تجربه کاربری را در حق تقدم خویش قرار دهید
بهینه سازی کلاه سپید
رضایت یوزرها در معنای فهم صحیح نیازهای آن‌ها از جستجوها و آشنایی درست عباراتیست که کاوش می‌نمایند

یکی برتری های که بهینه سازی کلاه سپید نسبت به کلاه سیاه در‌این چندسال قبل داشته بهبود حالت تجربه کاربری(UX) بوده میباشد

و گوگل با به کارگیری از فاکتورهای متعددی می‌تواند تحقیق کند که یک تارنما تا چه حد توانسته تجربه کاربری مطلوب را ساخت‌و‌ساز نماید

در پیشین، ترازو خروج یوزرها عاملی بود که به راحتی مشخص و معلوم می‌کرد که یک وبسایت تجربه کاربری خیر و خوبی را ساخت نکرده میباشد و آن را در حق تقدم های خویش قرار نداده میباشد.

ولی بعدها مشخص و معلوم شد که نرخ جروج یوزرها نمی تواند کار گزینش کننده در بهبود شرایط کاربری باشد

قرار دادن واژه و کلمه کلیدی در تگ تیتر و بقیه تگ های محتوا
سئوکاری که از طریق کلاه سپید استعمال میکند هنگام به کارگیری از لغات مقصود در نوشته ی علمی ی متبوع زیاد روی نمیکند

و فقط وقتی از کلمه و واژه غرض به کارگیری می نماید که به مشتری یاری دهد بتواند فهم و شعور صدق از مورد نوشته‌علمی داشته باشد.

در حالیکه یک بهینه سازی فعالیت کلاه سیاه صرفا در پی فریب موتورهای کاوش میباشد و به خوانایی مقاله خویش اعتنا ندارد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 18:34